Hoe kunnen we helpen?
Faq

Faq

Waar kan ik STUDIO.DAI tassen kopen?

STUDIODAI verkoopt via verkooppunten, Klik hier om te zien waar een verkooppunt bij u in de buurt is!

Hoe kan ik STUDIO.DAI als een winkel verkopen?

Bedankt voor uw interesse in de verkoop van onze tassen! Klik hier om u aan te melden als verkooppunt (met een knop waar ze naar pagina 'verkooppunt' komen)

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen die op maandag tot en met vrijdag voor 17:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden*. *wanneer op voorraad

Wat is de verzendmethode?

Wij versturen onze pakketten met PostNL.

U ontvangt een Track & Trace code zodra uw bestelling klaar is voor verzending, waarmee u uw pakket kunt volgen vanaf de verzending tot aan de aflevering.

Hoe kom ik het best in contact met STUDIO.DAI?

Als u een vraag heeft over een product of een bestelling, stuur dan een e-mail naar info@studiodai.nl en wij nemen binnen 12 uur contact met u op.

Hoe moet ik een pakket terugsturen naar STUDIO.DAI?

Gelieve uw retourzending aan te kondigen door een email te sturen naar info@studiodai.nl, onder vermelding van uw ordernummer. Zodra wij uw retourzending hebben verwerkt ontvangt u hiervan een bevestiging. Wij adviseren u om het pakket aangetekend te versturen.

Het retouradres:

STUDIO.DAI

Tienhovenseweg 41

4121KT Everdingen

(Geen bezoekadres)

Om uw retourzending te kunnen accepteren vertrouwen wij erop dat u het artikel of de artikelen terugstuurt:

Met de originele labels aan het zakje

Ongedragen en ongewassen

Onbeschadigd en niet gerepareerd

Hartelijk dank!

Wanneer ontvang ik de terugbetaling?

Retourzendingen worden binnen 7 werkdagen verwerkt. U ontvangt dan een creditnota en u kunt de terugbetaling op de door u gebruikte betaalwijze binnen 2 dagen verwachten.

Hoe kom ik het best in contact met STUDIO.DAI?

Als u een vraag heeft over een product of een bestelling, stuur dan een e-mail naar info@studiodai.nl en wij nemen binnen 12 uur contact met u op.